Jak prowadzić rekrutację pracowników do call center?

brak zdjęciaProwadzenie działalności call center jest nie lada wyzwaniem. Przede wszystkim dlatego, że jednostki tego typu mają silnie wskazane cele. Muszą osiągać określone pułapy efektywności, skutecznie pozyskiwać, czy przekonywać klientów. Prawdziwą sztuką jest wreszcie rekrutowanie ludzi do call center. Musi być ono oparte na odpowiednich procesach, selekcji, przeprowadzonych rozmowach, które ukażą prawdziwy potencjał danej osoby, czy jej zdolności interpersonalne, sztukę perswazji. Teraz jednak może być zdecydowanie prostsza rekrutacja pracowników. Szkolenia temu poświęcone ma w swojej ofercie CC TRAINING. Jednostka, która zajmuje się kompleksowym wspieraniem call center w efektywności we wszystkich dziedzinach. Tu rekrutacja pracowników (szkolenia) jest przedmiotem szczególnego zainteresowania doświadczonych fachowców. W trakcie kursów uczą oni menadżerów ds. zarządzania zasobami ludzki z call center tego, jak oceniać kompetencje rekrutowanych do takich miejsc, czy jak angażować rozmowy kwalifikacyjne z nimi pod kątem ich przyszłej pracy zawodowej w strukturach takiego miejsca.

Nazwa: Call Center Training s.c.

Adres: Grażyny 15/316 02-548 Warszawa

Adres www: